PABO-stages

Studenten van de PABO kunnen een deel van hun opleiding bij Surplus volgen in de vorm van een stage binnen het programma Opleiden in school. > lees meer over Opleiden in school

Overige stages

Surplus is altijd op zoek naar gedreven en verantwoordelijke stagiaires vanuit allerlei opleidingen.

Scholieren uit het voortgezet onderwijs kunnen bij ons een maatschappelijke stage vervullen in het regulier of speciaal onderwijs.

Studenten van het ROC kunnen stage lopen op onze scholen op mbo-niveau 2, 3 en 4. Te denken valt aan studenten van de opleiding tot klassenassistent, onderwijsassistent en pedagogisch medewerker, maar zelfs voor ICT-beheerder kunnen er mogelijkheden zijn.

Neem voor het lopen van bovengenoemde stages rechtstreeks contact op met een van onze scholen.

Op het stafbureau van Surplus in Schagen zijn we regelmatig op zoek naar een mbo-stagiaire voor het secretariaat. Studenten van de opleidingen secretaresse of managementassistentie op niveau 2, 3 en 4 kunnen solliciteren via info@stichtingsurplus.nl. Meer info bij het secretariaat via 0223-203000.

Ook het doen van onderzoek in het kader van afstuderen op HBO-niveau is mogelijk op school- en bestuursniveau. Neem ook hiervoor contact op met het secretariaat via 0223-203000. Zij kunnen u doorverwijzen.